Loading

Prof.Dr.

Canan LAÇİN ŞİMŞEK

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

csimsek@sakarya.edu.tr

(264) 295 71 70

1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Lacin-Simsek, C - WOMEN SCIENTISTS IN SCIENCE AND TECHNOLOGY TEXTBOOKS IN TURKEY - JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION - Vol.10 - pp.277 - ISSN : 1648-3898 - English - Article - 2011 - WOS:000299053600006
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Elmali, S; Lacin Simsek, C; - Pre-School Children's Opinions about the Concepts of Floating and Sinking and the Effect of In-Class Interactions on Their Opinions - HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - Vol.36 - pp.227 - ISSN : 2536-4758 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - JAN 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000614268400015
2 Şule Elmalı, Canan Laçin Şimşek - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri ve Sınıf İçi Etkileşimin Düşüncelerine Etkisi - Hacettepe University Journal of Education - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - 2020
3 Lacin-Simsek, C; - What Can Stories on History of Science Give to Students? Thoughts of Science Teachers Candidates - INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION - Vol.12 - pp.99 - ISSN : 1694-609X - DOI : 10.29333/iji.2019.1217a - English - Article - 2019 - WOS:000454944200008
4 Aksakal, M; Karatas, A; Lacin-Simsek, C; - The Effect Of A Laboratory Environment Enriched With Models On Academic Success Within The Scope Of Teaching The Subject Of Meiosis - PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - pp.49 - ISSN : 1301-0085 - DOI : 10.9779/PUJE621 - Turkish - Article - 2015 - WOS:000440290400004
5 Simsek, CL - Investigation of Environmental Topics in the Science and Technology Curriculum and Textbooks in Terms of Environmental Ethics and Aesthetics - KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI - Vol.11 - pp.2252 - ISSN : 1303-0485 - FAL - English - Article - 2011 - WOS:000297137200028
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Laçi̇n Şi̇mşek, C., Dedeoğlu, N., Soysal, M. - Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki matematiksel kavramların matematik dersi öğretim programı bağlamında incelenmesi - Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) - pp.609 - DOI : 10.33400/kuje.1148775 - tur - paper - 2022 - TRDizin
2 Elmali, Ş., Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri ve Sınıf İçi Etkileşimin Düşüncelerine Etkisi - Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.227 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - tur - paper - 2021 - TRDizin
3 Canan Laçin Şimşek, Aysun Öztuna Kaplan - Science Teachers’ Opinion and Experiences on 5th Grade Students’ After the 4+4+4 Education System - İnternational Journal of Psychology and Educational Studies - Vol.7 - pp.111 - ISSN : 2148-9378 - 2020
4 Misir, M., Laçi̇n Şi̇mşek, C., Öztuna Kaplan, A., Çorapçigi̇l, A. - Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması - Kastamonu Eğitim Dergisi - pp.1679 - DOI : 10.24106/kefdergi.2204 - tur - paper - 2018 - TRDizin
5 Laçin-Şimşek, C., Öztuna-Kaplan, A., Çorapçıgil, A., & Mısır, M. E. - Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması - Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.26(5) - pp.1679 - 2018
6 Laçi̇n Şi̇mşek, C., Küçük, A. - Okulöncesi Dönemdeki Çocuklar Uzay Hakkında Neler Biliyor? - Sakarya University Journal of Education - pp.730 - tur - paper - 2017 - TRDizin
7 Laçi̇n Şi̇mşek, C., Yilmaz, E. - "Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi" Öğretmenler Bu Üniteyi Nasıl İşliyor? - Sakarya University Journal of Education - pp.252 - tur - paper - 2017 - TRDizin
8 Laçi̇n Şi̇mşek, C., Kumbiçak Akan, Z., Karataş, A. - A model suggestion to prove that “the role of independent assortment in genetic diversity is more important than crossing over” - İlköğretim Online (elektronik) - pp.1 - tur - paper - 2013 - TRDizin
9 Laçi̇n Şi̇mşek, C., Karataş, A. - Öğrencilerin bağımsız dağılım ile ilgili bilgi düzeyleri ve modelle anlatımın bilgi düzeylerine etkisi - Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi - pp.321 - ISSN : 1300-8811 - tur - paper - 2013 - TRDizin
10 Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Fen ve teknoloji dersi öğretim programı ve kitaplarında Türk-İslam bilginlerine yer verilme durumu - Journal of Turkish Science Education - pp.154 - tur - paper - 2011 - TRDizin
11 Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Fen ve teknoloji dersi öğretim programı ve ders kitaplarındaki çevre konularının etik ve estetik değerler açısından incelenmesi - Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri - pp.2239 - ISSN : 1303-0485 - tur - paper - 2011 - TRDizin
12 Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Bilimin doğası ve bilim tarihi dersinde yapılan çalışmaların öğrencilerinin bilim tarihi ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi - Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi - pp.116 - tur - paper - 2011 - TRDizin
13 Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programları ve Kitapları Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor? - İlköğretim Online (elektronik) - pp.129 - tur - paper - 2009 - TRDizin
14 Laçin Şimşek, C. - Turkish Children’s Ideas About Earthquakes - International Journal of Environmental and Science Education (ERIC) - Vol. 2(1) - pp.14-19 - 2007
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 ÖZTÜRK, M. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C - Bilim Merkezinde Ailelerin Davranışlarının ve Düzeneklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi: Bilim Üsküdar Örneği - İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi - Vol. 4(1) - pp.1 - 2019
2 GÜNEŞ, Y. İ., SAĞDIÇ, F., LAÇIN-ŞIMŞEK, C. - Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Araştırmaya Dayalı Öğrenmeyi Destekleme Durumlarının Belirlenmesi. - Journal of Multidisiplinary Studies in Science Education - Vol.2(2) - pp.28 - 2018
3 LAÇİN-ŞİMŞEK, C., Demirhan, E. ve KÖKLÜKAYA, A. N. - Projeye Dayalı Öğrenmenin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri, Problem Çözme Becerileri ve Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi. - Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi - Vol.6(2) - pp.197 - 2018
4 Muhammet Emin Mısır, Canan LAÇİN-ŞİMŞEK, - Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri - Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi - Vol.1(1): - pp.1 - DOI : https://doi.org/10.33400/kuje.422926 - 2018
5 YILMAZ, E. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi”: Öğretmenler Bu Üniteyi Nasıl İşliyor? - Sakarya University Journal of Education - Vol.7(2) - pp.252 - 2017
6 ÇORAPÇIGİL, A., DEMİRHAN E., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. ve ÖNDER, İ. - Fen Bilgisi Öğretmenliği Adaylarının Yaratıcılıkları: “Ben Zoru Severim” Projesi Örneğ - Kesit Akademi Dergisi, - Vol.3(12) - pp.600 - 2017
7 KÜÇÜK, A. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklar Uzay Hakkında Neler Biliyor? - Sakarya University Journal of Education - Vol.7(4) - pp.730 - 2017
8 DEMİRHAN, E., KÖKLÜKAYA, A. N. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Projeye Dayalı Öğrenmenin Yararları: Proje Günlükleri Örneği - Anadolu Öğretmen Dergisi - Vol.1(2) - pp.1 - 2017
9 YURTKULU, A., ŞARE AKKUŞ, A., LAÇİN ŞİMŞEK, C - Feza Gürsey Bilim Merkezi Etkinlik Örneği: Fısıltı Tabakları - İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi - Vol.2 (2) - pp.70 - 2017
10 Laçin Şimşek, C. ; Çalışkan, H. - Scale Development on Educational Value of The History of Science - Journal of Turkish Science Education - Vol.13(3) - pp.173 - DOI : 10.12973/tused.10178a - 2016
11 Laçin Şimşek, C. ; Çalışkan, H. - Scale development on educational value of the history of science - Journal of Turkish Science Education - Vol.13 (3) - pp.173-184 - DOI : 10.12973/tused.10178a - 2016
12 AKSAKAL, M., KARATAŞ, A. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi. - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.37(1) - pp.49 - 2015
13 KARATAŞ, A., LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve AKAN KUMBIÇAK, Z. - Bağımsız Dağılımın Genetik Çeşitlilikteki Rolü Krossing Overdan Daha Önemlidir” Savını İspatlayan Bir Model Önerisi - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 12(1) - pp.1-11 - 2013
14 LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve KARATAŞ, A. - Öğrencilerin Bağımsız Dağılım İle İlgili Bilgi Düzeyleri ve Modelle Anlatımın Bilgi Düzeylerine Etkisi - Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, - Vol.21(1): - pp. 321-336 - 2013
15 Kirman Çetinkaya, E. ; Laçin Şimşek, C. ; Çalışkan, H. - Bilim ve sözde-bilim ayrımı için bir ölçek uyarlama çalışması - Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.3 (2) - pp.31-43 - ISSN : 1309-7660 - 2 - 2013
16 Canan Laçin Şimşek, Fatime Balkan Kıyıcı, Elif Atabek Yiğit - Muze Ziyaretinin Ogretmen Adaylarinin Dusuncelerine Etkisinin Incelenmesi - Kalem Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi - Vol.3 - pp.115 - ISSN : 2146-5606 - 2013
17 BELHAN, Ö. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Bilim-Fen ve Teknoloji Kulübü’nün Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, - Vol. 23 - pp.100-121 - 2012
18 LAÇİN ŞİMŞEK, C - Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinde Yapılan Çalışmaların Öğrencilerinin Bilim Tarihi İle İlgili Bilgi Düzeylerine Etkisi - Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi - Vol. 5(1) - pp.116-138 - 2011
19 Laçin Simşek, C. - Inclusion of Turkish-muslim scientists in science and technology lesson curriculum and textbooks | Fen ve Teknoloji Dersi Ögretim Programi{dotless} ve Kitaplari{dotless}nda Türk-Gslam Bilginlerine Yer Verilme Durumu - Journal of Turkish Science Education - Vol.8 - pp.154-168 - ISSN : 13046020 - Article - 2011 - SCOPUS_ID:84863633873
20 Laçin-Şimşek, C. - Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Derslerinde Bilim Tarihine Yer Verme Durumları - International Online Journal of Educational Sciences - Vol.3(2) - pp.707-742 - 2011
21 Laçin Şimşek, C.; Şimşek, A. - Türkiye’de Bilim Tarihi Öğretimi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Durumu - Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi - Vol.72 - 2010 - SAU
22 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Deneyleri Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analiz Edebilme Yeterlilikleri - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 9(2) - pp.433-445, - 2010
23 LAÇİN ŞİMŞEK, C - Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programları ve Kitapları Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor? - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 8(1), - pp.129-145 - 2009
24 LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve NUHOĞLU, H., - Fen Konularına Yönelik Geçerli ve Güvenilir Bir İlgi Ölçeği Geliştirme - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, - Vol.18 - pp.28-41 - 2009
25 LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve TEZCAN, R. - Çocukların Fen Kavramlarıyla İlgili Düşüncelerinin Gelişimini Etkileyen Faktörler - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 7(3) - pp.569-577 - 2008
26 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Fen Bilgisi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarına Göre Çevre Eğitiminde Etik ve Estetik Değerler , , , 2004. - Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.2(7-8) - pp.127-146 - 2004
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 MISIR, M. E., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. Ve ELMALI, Ş. - 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi - 2018
2 SOYSAL, M. T. LAÇİN-ŞİMŞEK, C. ve SAĞDIÇ, F. - Öğrencilerin Gözünden Ev Ödevleri ve Ailelerin Ödevlere Katılım Durumları - 2018
3 Lacin Simsek, C. ; Kiyici, FB - How much science and technology lesson student studying books support creative thinking? - INNOVATION AND CREATIVITY IN EDUCATION - Vol.2 - pp.2105 - ISSN : 1877-0428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2010.03.289 - English - Proceedings Paper - FEB 04-08, 2010 - 2010 - WOS:000282002802005
4 LAÇİN ŞİMŞEK, C. & BALKAN KIYICI, F., - How Much Science and Technology Lesson Student Studying Books Support Creative Thinking - 2010
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 SOYSAL, M. T. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Ortaokul Fen Bilimleri Dersinde STEM Uygulaması: Deprem Örneği. - 2019
2 KAPLAN ÖZTUNA, A., LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve BALKAN KIYICI, F. - Okul Gezileri ile İlgili Neler Hatırlanıyor? - 2019
3 ÇAVUŞ, R., ÖZTUNA KAPLAN, A., LAÇİN ŞİMŞEK, C - Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Alan Gezilerine Yönelik Tutumları: Bilim Merkezi Gezisi Örneği - 2019
4 SOYSAL, M. T., ÇALIŞKAN N., LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Matematik dersi kazanımları fen bilimleri dersini destekliyor mu? - 2019
5 ELMALI, Ş., MISIR, M. E., ÖNDER İ., LAÇİN ŞİMŞEK, C. - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Özerk Öğrenmelerine Etkisi. - 2018
6 ÖZTUNA-KAPLAN, A., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. ve MISIR, M. E. - Fen Öğretiminde Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: Nerede Yanılmışım? - 2017
7 LAÇİN-ŞİMŞEK, C. ve OZTUNA-KAPLAN, A. - 4+4+4 Sisteminden sonra 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Durumları ile İlgili Öğretmen Deneyimleri. - 2017
8 MISIR, M. E. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri - 2017
9 KÜÇÜK, A. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Okulöncesi Çocuklar Uzay Hakkında Neler Biliyor?, - 2017
10 CORAPCIGIL, A., DEMIRHAN, A., LACIN ŞIMŞEK, C., ONDER, İ. - The Creativity Of Pre-Service Science Teachers: The Case Of The “I Like Challenge” Project - 2014
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 KİRMAN ÇETİNKAYA, E. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yönteme İlişkin Bilgi Düzeyleri: Bilim-Sözde Bilim Ayrımı - 2012
2 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Öğrenciler Fen ve Teknoloji Dersinde Ne Öğrenmek İstiyorlar? - 2007
3 DEMİRCİ GÜLER, M. P. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C - 2005 Fen ve Teknoloji Öğretim Programına Yönelik Öğretmen Görüşleri - 2007
4 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Fen Bilgisi 1. Sınıf öğrencilerinin Temel Fen Kavramlarına İlişkin Yanılgıları - 2007
5 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Yeni Fen ve Teknoloji Öğretim Programı ve Ders Kitaplarına Göre Çevre Konularının Etik ve Estetik Açıdan İncelenmesi - 2006
6 LAÇİN, C - Ev Laboratuvarı Yönteminin Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrenci Erişilerinin Kalıcılığına Etkisi - 2004
7 TEZCAN, R. ve LAÇİN, C - İlköğretim Fen Bilgisi Öğretiminde Ev Laboratuvarı Yönteminin Kullanılması - 2003
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 LAÇİN-ŞİMŞEK, C., ÖZTUNA-KAPLAN, A., BALKAN-KIYICI, F. - Bilim Merkezinde Gerçekleştirilen TÜBİTAK 4005 Projesinin Okul Dışı Çevrelere Eğitim Amaçlı Gezi Düzenleyebilme Öz-Yeterlik İnancına Etkisi - 2018
2 ÖZTUNA-KAPLAN, A. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Argümantasyon Kullanımına Yönelik Bir Eylem Araştırması. - 2018
3 MISIR, M. E., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. ELMALI, Ş. ve ÖNDER, İ. - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi. - 2018
4 GÜNEŞ, Y. İ., SAĞDIÇ, F., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Araştırmaya Dayalı Öğrenmeyi Destekleme Durumlarının Belirlenmesi - 2016
5 ELMALI, Ş. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı İle İlgili Düşünceleri - 2016
6 LAÇİN ŞİMŞEK, C., BALKAN KIYICI, F., YAVUZ, M. - Fen Öğretimi Laboratuar Uygulamaları I Dersinin Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi - 2014
7 LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve KİRMAN, E. - Çevremizi Neden Korumalıyız? İlköğretim Öğrencilerinin Görüşler - 2012
8 BELHAN, Ö. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C. - İlköğretim Okullarında Yer Alan Bilim-Fen Ve Teknoloji Kulübü’nün Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığına ve Fene Karşı Tutuma Etkisi - 2012
9 LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve KELEŞ, Ö. - Fen ve Teknoloji Öğretmen Adayları Bilim Merkezlerinden Neler Bekliyor? - 2012
10 LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve TİRİTOĞLU, M. - İlköğretim Öğrencilerinin Fen Konularına Yönelik İlgilerinin Belirlenmesi - 2010
11 DEMİRCİ GÜLER, M. P. ve C. LAÇİN ŞİMŞEK - Öğrencilerin Fen Kavramına ve Neden Fen Öğrendiklerine İlişkin Düşünceleri - 2007
12 LAÇİN ŞİMŞEK, C - Sınıf Öğretmenliği Adaylarının İlköğretim Fen Bilgisi Ders Kitaplarındaki Deneyleri Öğretim Açısından Analiz Edebilme Yeterlilikleri - 2006
7.8-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA POSTER OLARAK SUNULAN VE YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 LAÇİN, C. - Fen Bilgisi Öğretiminde Analiz Düzeyi İşlem Becerilerini Geliştirici Bir Yöntem Olarak Ev laboratuarı - 2004
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Çocukların Temel Fen Kavramlarıyla İlgili Düşünceleri. - Pegem A - 2019
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri - Nobel Yayınevi - 2019
2 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi - PEGEM A - 2019
3 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - İlkokulda Temel Fen Bilimleri - NOBEL - 2019
4 LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar - Pegem A - pp.179-198 - 2014
5 LAÇİN ŞİMŞEK - Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar - Pegem - pp.199-212 - 2014
6 LAÇİN ŞİMŞEK, C., - Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları - Pegem A - pp.1-23 - 2011
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Canan Laçin Şimşek - Vol.47000 - 1129B371900909 - 2020
2 CANAN LAÇİN ŞİMŞEK, AYSUN ÖZTUNA KAPLAN, FATİME BALKAN KIYICI - Vol.38.000 - 118B118 - 2018
9.4-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi. - 2019
2 Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları - 2011 - SAU
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Tematik STEM Eğitimi: Deprem Örneği. - Mustafa Talha Soysal - Sakarya - Eğitim Bilimleri - Fen Bilgisi Öğretmenliği - 2019
2 Bilim Merkezi Ziyaretçilerinin Düzenekler ile Olan Etkileşimlerinin İncelenmesi: Kocaeli Bilim Merkezi Örneği - Meltem Öztürk - Sakarya - Eğitim Bilimleri - Fen Bilgisi Öğretmenliği - 2019
3 Öğrencilerin Uzaya İlişkin İlgi ve Kavramlarını Geliştirmeye Yönelik Okul Dışı Ortamlarla Desteklenen Bir Eylem Araştırması - Esra Yılmaz - Sakarya - Eğitim Bilimleri - Fen Bilgisi Öğrertmenliği - 2018
4 - Fen Bilgisi öğretmen adaylarının sözde bilimsel inanışları - EZGİ KİRMAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - İLKÖĞRETİM FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ - 2012
5 - İlköğretim okullaında yer alan Bilim-Fen ve teknoloji kulubunun öğrencilerin fen okuryazarlığına ve fene karşı tutuma etkisi - ÖZLEM BELHAN - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - İLKÖĞRETİM FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ - 2011
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 FEN BİLGİSİNDE ÇEVRE EĞİTİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 FEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
3 FEN ÖĞRETİMİNDE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
4 ÇOCUKLARDA TEMEL FEN KAVRAMLARININ GELİŞİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
5 BİLİM TARİHİ VE FEN ÖĞRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
6 BİLİMSEL DÜŞÜNCELERİN TARİHSEL GELİŞİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
7 ÇOCUKLARDA TEMEL FEN KAVRAMLARININ GELİŞİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
8 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
9 UZMANLIK ALAN DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
10 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
11 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
12 BİLİMSEL DÜŞÜNCELERİN TARİHSEL GELİŞİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
13 BİLİMSEL DÜŞÜNCELERİN TARİHSEL GELİŞİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
14 BİLİMSEL DÜŞÜNCELERİN TARİHSEL GELİŞİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
15 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
16 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
17 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
18 UZMANLIK ALANI -Y.LİSANS - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
19 BİLİM TARİHİ VE FEN ÖĞRETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
20 BİLİM TARİHİ VE FEN ÖĞRETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
2 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
3 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
4 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
5 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
6 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
7 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
8 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
9 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
10 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
11 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
12 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
13 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
14 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
15 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
16 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
17 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
18 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
19 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
20 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
21 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
22 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
23 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
24 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
25 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
26 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
27 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
28 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
29 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
30 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
31 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
32 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
33 GENEL BİYOLOJİ LABORATUARI I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2010
34 BİLİMİN DOĞASI VE BİLİM TARİHİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
35 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
36 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
37 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
38 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
39 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
40 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2010
41 A SEÇII:ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLEN. TEKNİKLERİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
42 GENEL BİYOLOJİ LABORATUARI I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2010
43 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
44 FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARI II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
45 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
46 FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
47 OKUL DENEYİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2010
48 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
MAKALELER
Çocuk Dergilerinde Bilimin Doğası ve Bilim İnsanları: Bilim Çocuk Dergisi Örneği
Being a Female Academic During the Pandemic: Lecturer, Teacher, Mother, Scholar and More
An Examination of Science Center Visitors' Interactions With Exhibits
Exploring the Role of Trust in Scientists to Explain Health-Related Behaviors in Response to the COVID-19 Pandemic
Deprem Temalı Mühendislik Tasarım Temelli STEM Etkinliklerinin Akademik Başarı, Motivasyon, STEM’e Yönelik Tutum ve 21. Yüzyıl Becerilerine Etkisi
Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki matematiksel kavramların matematik dersi öğretim programı bağlamında incelenmesi
The Effect of a Project on Teachers’ Self-Efficacy Beliefs in Organizing Trips to Out-of-School Environments
A study on improving the awareness of science teachers about out-of-school learning
Educational Games in Science Center: Experiences of Pre-Service Science Teachers
Pre-School Children s Opinions about the Concepts of Floating, and Sinking and the Effect of In-Class Interactions on Their Opinions
An Examination of Science Center Visitors' Interactions With Exhibits
Opinions and Understandings of Science Center Visitors About Exhibits and Labels
Science Teachers’ Opinions about 5th grade students and their science teaching experiences after 4+4+4 System
What Can Stories on History of Science Give to Students?: Thoughts of Science Teachers Candidates
Bilim Merkezinde Ailelerin Davranışlarının ve Düzeneklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi: Bilim Üsküdar Örneği.
Projeye Dayalı Öğrenmenin Öğretmen Adaylarının EleştirelDüşünme Eğilimleri, Problem Çözme Becerileri ve BilimselYaratıcılıklarına Etkisi
Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması
Projeye Dayalı Öğrenmenin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri, Problem Çözme Becerileri ve Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri
Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki etkinliklerin araştırmaya dayalı öğrenmeyi destekleme durumlarının belirlenmesi
Feza Gürsey Bilim Merkezi Etkinlik Örneği: Fısıltı Tabakları
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ ADAYLARININ YARATICILIKLARI: “BEN ZORU SEVERİM” PROJESİ ÖRNEĞİ
Projeye Dayalı Öğrenmenin Faydaları: Proje Günlükleri Örneği
“Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi”: Öğretmenler Bu Üniteyi Nasıl İşliyor?”
Okulöncesi Dönemdeki Çocuklar Uzay hakkında Neler Biliyor?
Scale Development on Educational Value of The History of Science
Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi
Bilim ve Sözde Bilim Ayrımı İçin Bir Ölçek Çalışması
Bağımsız Dağılımın Genetik Çeşitlilikteki Rolü Krossing Overdan Daha Önemlidir Savını İspatlayan Bir Model Önerisi
Öğrencilerin Bağımsız Dağılım İle İlgili Bilgi Düzeyleri ve Modelle Anlatımın Bilgi Düzeylerine Etkisi
Müze Ziyaretinin Öğretmen Adaylarının Düşüncelerine Etkisinin İncelenmesi
Bilim Fen ve Teknoloji Kulübünün Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Derslerinde Bilim Tarihine Yer Verme Durumları
Women Scientists In Science And Technology Textbooks In Turkey
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarındaki Çevre Konularının Etik ve Estetik Değerler Açısından İncelenmesi
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı ve Kitaplarında Türk İslam Bilginlerine Yer Verilme Durumu
Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinde Yapılan Çalışmaların Öğrencilerinin Bilim Tarihi İle İlgili Bilgi Düzeylerine Etkisi
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Deneyleri Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analiz Edebilme Yeterlilikleri
How much science and technology lesson student studying books support creative thinking?
Türkiye de Bilim Tarihi Öğretimi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yeterlilikleri
Fen Konularına Yönelik Geçerli ve Güvenilir Bir İlgi Ölçeği Geliştirme
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programları ve Kitapları Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor
Çocukların Fen Kavramlarıyla İlgili Düşüncelerinin Gelişimini Etkileyen Faktörler
Turkish Children’s Ideas About Earthquakes
Fen Bilgisi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarına Göre Çevre Eğitiminde Etik ve Estetik Değerler
BİLDİRİLER
Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları
Bilim merkezinde oyun oynuyorum: öğretmen adaylarının deneyimleri
Deprem konusunda yapılan stem etkinliklerinin öğrencilerin 21. yüzyıl becerilerine katkısı
Ortaokul fen bilimleri dersinde stem uygulaması: deprem örneği
“Matematik dersi kazanımları fen bilimleri dersini destekliyor mu?
Ortaokul öğrencilerinin bilimsel alan gezilerine yönelik tutumları: bilim merkezi gezisi örneği
Öğrencilikte yapılan gezileri ile ilgili neler hatırlanıyor?
Matematik Dersi Kazanımları Fen Bilimleri Dersini Destekliyor Mu?
Öğrencilerin gözünden ev ödevleri ve ailelerin ödevlere katılım durumları
Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi
BİLİM MERKEZİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN TÜBİTAK 4005 PROJESİNİN OKUL DIŞI ÇEVRELERE EĞİTİM AMAÇLI GEZİ DÜZENLEYEBİLME ÖZ-YETERLİK İNANCINA ETKİSİ
KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNDE ARGÜMANTASYON KULLANIMINA YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖzerk Öğrenmelerine Etkisi
Okulöncesi Çocuklar Uzay Hakkında Neler Biliyor?,
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri
444 Sisteminden Sonra 5. SınıfÖğrencilerinin Fen BilimleriDersindeki Durumları İle İlgiliÖğretmen Deneyimleri
Fen öğretiminde KavramYanılgılarının Giderilmesine YönelikBir Eylem Araştırması: NeredeYanılmışım?
The creativity of pre-service science teachers: the case of the “I like challenge” project.
Fen öğretimi laboratuar uygulamaları ı dersinin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerine etkisi
Çevremizi neden korumalıyız? İlköğretim öğrencilerinin görüşleri
Öğretmen adaylarının bilimsel yönteme ilişkin bilgi düzeyleri: bilim-sözde bilim ayrımı
Fen ve teknoloji öğretmen adayları bilim merkezlerinden neler bekliyor?
How Much Science and Technology Lesson Student Studying Books Support Creative Thinking
İlköğretim öğrencilerinin fen konularına yönelik ilgilerinin belirlenmesi
Öğrencilerin fen kavramına ve neden fen öğrendiklerine ilişkin düşünceleri
Fen bilgisi 1. sınıf öğrencilerinin temel fen kavramlarına ilişkin yanılgıları
2005 fen ve teknoloji öğretim programına yönelik öğretmen görüşleri
Öğrenciler Fen ve Teknoloji Dersinde Ne Öğrenmek İstiyorlar?
Yeni fen ve teknoloji öğretim programı ve ders kitaplarına göre çevre konularının etik ve estetik açıdan incelenmesi
Sınıf öğretmenliği adaylarının ilköğretim fen bilgisi ders kitaplarındaki deneyleri öğretim açısından analiz edebilme yeterlilikleri
Fen bilgisi öğretiminde analiz düzeyi işlem becerilerini geliştirici bir yöntem olarak ev laboratuarı
Ev Laboratuvarı Yönteminin Fen Bilgisi Öğretiminde Öğrenci Erişilerinin Kalıcılığına Etkisi
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretiminde Ev Laboratuvarı Yönteminin Kullanılması
KİTAPLAR
STEM Eğitimi Uygulamaları
Okul Dışı Ortamlarda STEM Eğitimi
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Fen Öğretimi
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri
Çocukların Temel Fen Kavramlarıyla İlgili Düşünceleri
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU:Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri
İlkokulda temel fen bilimleri
Çocukların temel fen kavramları ile ilgili düşünceleri
fen öğretiminde kavram yanılgıları tespiti ve giderilmesi
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar
Uygulamalı Etkinliklerle Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Fen Öğretiminde Okul Dışında Öğrenme Ortamları
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Yaşadıkça Eğitim
İlköğretim online
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları Tespiti ve Giderilmesi
İlköğretim Online
ilköğretim online
İlköğretim online
Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Fen Bilimleri Öğretmenleri Bilim Merkezinde
UZMANLIK ALANLARI
Fen Bilgisi Eğitimi