1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) : | |
---|---|
1 | Lacin-Simsek, C - WOMEN SCIENTISTS IN SCIENCE AND TECHNOLOGY TEXTBOOKS IN TURKEY - JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION - Vol.10 - pp.277 - ISSN : 1648-3898 - English - Article - 2011 - WOS:000299053600006 |
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE : | |
---|---|
1 | Elmali, S; Lacin Simsek, C; - Pre-School Children's Opinions about the Concepts of Floating and Sinking and the Effect of In-Class Interactions on Their Opinions - HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - Vol.36 - pp.227 - ISSN : 2536-4758 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - JAN 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000614268400015 |
2 | Şule Elmalı, Canan Laçin Şimşek - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri ve Sınıf İçi Etkileşimin Düşüncelerine Etkisi - Hacettepe University Journal of Education - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - 2020 |
3 | Lacin-Simsek, C; - What Can Stories on History of Science Give to Students? Thoughts of Science Teachers Candidates - INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION - Vol.12 - pp.99 - ISSN : 1694-609X - DOI : 10.29333/iji.2019.1217a - English - Article - 2019 - WOS:000454944200008 |
4 | Aksakal, M; Karatas, A; Lacin-Simsek, C; - The Effect Of A Laboratory Environment Enriched With Models On Academic Success Within The Scope Of Teaching The Subject Of Meiosis - PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - pp.49 - ISSN : 1301-0085 - DOI : 10.9779/PUJE621 - Turkish - Article - 2015 - WOS:000440290400004 |
5 | Simsek, CL - Investigation of Environmental Topics in the Science and Technology Curriculum and Textbooks in Terms of Environmental Ethics and Aesthetics - KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI - Vol.11 - pp.2252 - ISSN : 1303-0485 - FAL - English - Article - 2011 - WOS:000297137200028 |
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE : | |
---|---|
1 | Laçi̇n Şi̇mşek, C., Dedeoğlu, N., Soysal, M. - Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki matematiksel kavramların matematik dersi öğretim programı bağlamında incelenmesi - Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) - pp.609 - DOI : 10.33400/kuje.1148775 - tur - paper - 2022 - TRDizin |
2 | Elmali, Ş., Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri ve Sınıf İçi Etkileşimin Düşüncelerine Etkisi - Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.227 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - tur - paper - 2021 - TRDizin |
3 | Canan Laçin Şimşek, Aysun Öztuna Kaplan - Science Teachers’ Opinion and Experiences on 5th Grade Students’ After the 4+4+4 Education System - İnternational Journal of Psychology and Educational Studies - Vol.7 - pp.111 - ISSN : 2148-9378 - 2020 |
4 | Misir, M., Laçi̇n Şi̇mşek, C., Öztuna Kaplan, A., Çorapçigi̇l, A. - Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması - Kastamonu Eğitim Dergisi - pp.1679 - DOI : 10.24106/kefdergi.2204 - tur - paper - 2018 - TRDizin |
5 | Laçin-Şimşek, C., Öztuna-Kaplan, A., Çorapçıgil, A., & Mısır, M. E. - Fen Bilgisi Öğretmenliği 3. Sınıf Öğrencilerinin Basınç-Kaynama Noktası İlişkisine Yönelik Düşünceleri: Bir TGA Uygulaması - Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.26(5) - pp.1679 - 2018 |
6 | Laçi̇n Şi̇mşek, C., Küçük, A. - Okulöncesi Dönemdeki Çocuklar Uzay Hakkında Neler Biliyor? - Sakarya University Journal of Education - pp.730 - tur - paper - 2017 - TRDizin |
7 | Laçi̇n Şi̇mşek, C., Yilmaz, E. - "Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi" Öğretmenler Bu Üniteyi Nasıl İşliyor? - Sakarya University Journal of Education - pp.252 - tur - paper - 2017 - TRDizin |
8 | Laçi̇n Şi̇mşek, C., Kumbiçak Akan, Z., Karataş, A. - A model suggestion to prove that “the role of independent assortment in genetic diversity is more important than crossing over” - İlköğretim Online (elektronik) - pp.1 - tur - paper - 2013 - TRDizin |
9 | Laçi̇n Şi̇mşek, C., Karataş, A. - Öğrencilerin bağımsız dağılım ile ilgili bilgi düzeyleri ve modelle anlatımın bilgi düzeylerine etkisi - Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi - pp.321 - ISSN : 1300-8811 - tur - paper - 2013 - TRDizin |
10 | Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Fen ve teknoloji dersi öğretim programı ve kitaplarında Türk-İslam bilginlerine yer verilme durumu - Journal of Turkish Science Education - pp.154 - tur - paper - 2011 - TRDizin |
11 | Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Fen ve teknoloji dersi öğretim programı ve ders kitaplarındaki çevre konularının etik ve estetik değerler açısından incelenmesi - Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri - pp.2239 - ISSN : 1303-0485 - tur - paper - 2011 - TRDizin |
12 | Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Bilimin doğası ve bilim tarihi dersinde yapılan çalışmaların öğrencilerinin bilim tarihi ile ilgili bilgi düzeylerine etkisi - Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi - pp.116 - tur - paper - 2011 - TRDizin |
13 | Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programları ve Kitapları Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor? - İlköğretim Online (elektronik) - pp.129 - tur - paper - 2009 - TRDizin |
14 | Laçin Şimşek, C. - Turkish Children’s Ideas About Earthquakes - International Journal of Environmental and Science Education (ERIC) - Vol. 2(1) - pp.14-19 - 2007 |
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE : | |
---|---|
1 | ÖZTÜRK, M. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C - Bilim Merkezinde Ailelerin Davranışlarının ve Düzeneklere Yönelik İlgilerinin İncelenmesi: Bilim Üsküdar Örneği - İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi - Vol. 4(1) - pp.1 - 2019 |
2 | GÜNEŞ, Y. İ., SAĞDIÇ, F., LAÇIN-ŞIMŞEK, C. - Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Araştırmaya Dayalı Öğrenmeyi Destekleme Durumlarının Belirlenmesi. - Journal of Multidisiplinary Studies in Science Education - Vol.2(2) - pp.28 - 2018 |
3 | LAÇİN-ŞİMŞEK, C., Demirhan, E. ve KÖKLÜKAYA, A. N. - Projeye Dayalı Öğrenmenin Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri, Problem Çözme Becerileri ve Bilimsel Yaratıcılıklarına Etkisi. - Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi - Vol.6(2) - pp.197 - 2018 |
4 | Muhammet Emin Mısır, Canan LAÇİN-ŞİMŞEK, - Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilim Tarihinin Öğretimsel Değeri Üzerine Görüşleri - Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi - Vol.1(1): - pp.1 - DOI : https://doi.org/10.33400/kuje.422926 - 2018 |
5 | YILMAZ, E. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Güneş Sistemi ve Ötesi: Uzay Bilmecesi”: Öğretmenler Bu Üniteyi Nasıl İşliyor? - Sakarya University Journal of Education - Vol.7(2) - pp.252 - 2017 |
6 | ÇORAPÇIGİL, A., DEMİRHAN E., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. ve ÖNDER, İ. - Fen Bilgisi Öğretmenliği Adaylarının Yaratıcılıkları: “Ben Zoru Severim” Projesi Örneğ - Kesit Akademi Dergisi, - Vol.3(12) - pp.600 - 2017 |
7 | KÜÇÜK, A. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklar Uzay Hakkında Neler Biliyor? - Sakarya University Journal of Education - Vol.7(4) - pp.730 - 2017 |
8 | DEMİRHAN, E., KÖKLÜKAYA, A. N. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Projeye Dayalı Öğrenmenin Yararları: Proje Günlükleri Örneği - Anadolu Öğretmen Dergisi - Vol.1(2) - pp.1 - 2017 |
9 | YURTKULU, A., ŞARE AKKUŞ, A., LAÇİN ŞİMŞEK, C - Feza Gürsey Bilim Merkezi Etkinlik Örneği: Fısıltı Tabakları - İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi - Vol.2 (2) - pp.70 - 2017 |
10 | Laçin Şimşek, C. ; Çalışkan, H. - Scale Development on Educational Value of The History of Science - Journal of Turkish Science Education - Vol.13(3) - pp.173 - DOI : 10.12973/tused.10178a - 2016 |
11 | Laçin Şimşek, C. ; Çalışkan, H. - Scale development on educational value of the history of science - Journal of Turkish Science Education - Vol.13 (3) - pp.173-184 - DOI : 10.12973/tused.10178a - 2016 |
12 | AKSAKAL, M., KARATAŞ, A. ve LAÇİN-ŞİMŞEK, C. - Mayoz Bölünme Konusunun Öğretiminde Modellerle Zenginleştirilmiş Laboratuvar Ortamının Akademik Başarıya Etkisi. - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.37(1) - pp.49 - 2015 |
13 | KARATAŞ, A., LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve AKAN KUMBIÇAK, Z. - Bağımsız Dağılımın Genetik Çeşitlilikteki Rolü Krossing Overdan Daha Önemlidir” Savını İspatlayan Bir Model Önerisi - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 12(1) - pp.1-11 - 2013 |
14 | LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve KARATAŞ, A. - Öğrencilerin Bağımsız Dağılım İle İlgili Bilgi Düzeyleri ve Modelle Anlatımın Bilgi Düzeylerine Etkisi - Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, - Vol.21(1): - pp. 321-336 - 2013 |
15 | Kirman Çetinkaya, E. ; Laçin Şimşek, C. ; Çalışkan, H. - Bilim ve sözde-bilim ayrımı için bir ölçek uyarlama çalışması - Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.3 (2) - pp.31-43 - ISSN : 1309-7660 - 2 - 2013 |
16 | Canan Laçin Şimşek, Fatime Balkan Kıyıcı, Elif Atabek Yiğit - Muze Ziyaretinin Ogretmen Adaylarinin Dusuncelerine Etkisinin Incelenmesi - Kalem Egitim ve Insan Bilimleri Dergisi - Vol.3 - pp.115 - ISSN : 2146-5606 - 2013 |
17 | BELHAN, Ö. ve LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Bilim-Fen ve Teknoloji Kulübü’nün Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Okuryazarlığı ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, - Vol. 23 - pp.100-121 - 2012 |
18 | LAÇİN ŞİMŞEK, C - Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi Dersinde Yapılan Çalışmaların Öğrencilerinin Bilim Tarihi İle İlgili Bilgi Düzeylerine Etkisi - Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi - Vol. 5(1) - pp.116-138 - 2011 |
19 | Laçin Simşek, C. - Inclusion of Turkish-muslim scientists in science and technology lesson curriculum and textbooks | Fen ve Teknoloji Dersi Ögretim Programi{dotless} ve Kitaplari{dotless}nda Türk-Gslam Bilginlerine Yer Verilme Durumu - Journal of Turkish Science Education - Vol.8 - pp.154-168 - ISSN : 13046020 - Article - 2011 - SCOPUS_ID:84863633873 |
20 | Laçin-Şimşek, C. - Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Derslerinde Bilim Tarihine Yer Verme Durumları - International Online Journal of Educational Sciences - Vol.3(2) - pp.707-742 - 2011 |
21 | Laçin Şimşek, C.; Şimşek, A. - Türkiye’de Bilim Tarihi Öğretimi ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Durumu - Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi - Vol.72 - 2010 - SAU |
22 | LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarındaki Deneyleri Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Analiz Edebilme Yeterlilikleri - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 9(2) - pp.433-445, - 2010 |
23 | LAÇİN ŞİMŞEK, C - Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programları ve Kitapları Bilim Tarihinden Ne Kadar ve Nasıl Yararlanıyor? - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 8(1), - pp.129-145 - 2009 |
24 | LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve NUHOĞLU, H., - Fen Konularına Yönelik Geçerli ve Güvenilir Bir İlgi Ölçeği Geliştirme - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, - Vol.18 - pp.28-41 - 2009 |
25 | LAÇİN ŞİMŞEK, C. ve TEZCAN, R. - Çocukların Fen Kavramlarıyla İlgili Düşüncelerinin Gelişimini Etkileyen Faktörler - İlköğretim Online Dergisi - Vol. 7(3) - pp.569-577 - 2008 |
26 | LAÇİN ŞİMŞEK, C. - Fen Bilgisi Öğretim Programı ve Ders Kitaplarına Göre Çevre Eğitiminde Etik ve Estetik Değerler , , , 2004. - Değerler Eğitimi Dergisi - Vol.2(7-8) - pp.127-146 - 2004 |
İletişim
csimsek@sakarya.edu.tr(264) 295 71 70